کد خبر: ۱۱۲۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 12 September 2023

جمع آوری ۸۰ درصد آب های سطحی اطاقور/ احداث پارک بازی کودکجمع آوری ۸۰ درصد آب های سطحی اطاقور/ احداث پارک بازی کودکجمع آوری ۸۰ درصد آب های سطحی اطاقور/ احداث پارک بازی کودک

تابناک/گیلان شهردار اطاقور، جاری شدن آب های سطحی در زمان بارندگی را یکی از معضلات شهری اطاقور دانست و متذکر شد: ۸۰ درصد آب های سطحی اطاقور را طی دو سال گذشته جمع آوری کردیم.

محمود اسکندری در گفت وگو با تابناک گیلان، ضمن قدردانی از مردم شهر اطاقور جهت همراهی با اقدامات شهرداری علیرغم همه مشکلات، اظهار کرد: شهر اطاقور در سال ۸۲ با مصوبه هیئت وزیران تاسیس شد؛ البته این شهر کوچک با محرومیت هایی متعددی رو به رو است.

وی با بیان اینکه شهرداری اطاقور علاوه بر خدمت رسانی به مردم این شهر، به مردمان بخش اطاقور نیز ارائه خدمت می‌کند، افزود: فاصله روستاهای بخش اطاقور با مرکز شهرستان لنگرود زیاد است و لذا مردم به شهر اطاقور بیشتر مراجعه می کنند.

شهردار اطاقور این شهر را دارای ظرفیت های بالای گردشگری دانست و تصریح کرد: رودخانه شلمان رود از کنار پارک ساحلی اطاقور عبور می کند؛ همچنین در بخش اطاقور پارک های جنگلی زیادی وجود دارد که از جمله آن می توان به پارک بهارستان اشاره کرد.

اسکندری با اشاره به ثبت ملی آبشار ماهی مشو اطاقور، اضافه کرد: در بودجه شهرداری اطاقور، اعتبار سه میلیارد تومانی را برای پارک ساحلی تصویب کردیم که صرف فرش موزاییک و مبلمان شهری می شود. اخیرا نیز با مساعدت فرماندار و نماینده شهرستان لنگرود در مجلس در شورای برنامه ریزی استان، موفق به تخصیص اعتبار یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومانی جهت دیواره سازی حاشیه شهر شدیم.

وی آماده سازی پارک بازی کودک اطاقور در یک فضای عالی و مفرح برای کودکان خبر داد و تاکید کرد: رنگ آمیزی و دیوارنویسی فضاهای شهری و آموزشی نیز با هدف زیباسازی شهر در حال انجام است.

شهردار اطاقور، با بیان اینکه پروژه آسفالت معابر شهری و جدول گذاری را در دست اجرا داریم، ادامه داد: پیاده راه سازی و آسفالت معابر دو محله قدیمی توکش و کوگاه را انجام دادیم و در حال آسفالت خیابان های این دو محله هستیم.

وی جاری شدن آب های سطحی در زمان بارندگی را یکی از معضلات شهری اطاقور دانست و متذکر شد: ۸۰ درصد آب های سطحی اطاقور را طی دو سال گذشته جمع آوری کردیم و مابقی کار به زودی انجام می شود.

اسکندری همچنین از تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی برای نورپردازی بلوار امام خمینی(ره)، خیابان شورا و بلوار شهیدان محبی خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه پروزه تعریض خیابان اصلی شهر همچنان مسکوت مانده که امیدواریم به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار