مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای بازسازی سالن‌های بلااستفاده نمایشگاه‌ کاسپین خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، سالن‌ها به شرکت‌های بزرگ واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 11 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از تعریف مکان برای مشاغل در نمایشگاه کاسپین خبر داد و اظهار کرد: این مکان به صورت رایگان در اختیار مشاغل و کسب و کار‌های خرد قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان افزود: با همکاری اداره کل میراث، فضایی هم در اختیار فعالان صنایع دستی که توان حضور در نمایشگاه را ندارند قرار گرفته که عمل به مسوولیت اجتماعی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کاسپین درآمد چندانی هم ندارد، تصریح کرد: نمایشگاه اقدام به کارآفرینی برای ۳۹ نفر و ایجاد اشتغال برای ۲۵ نفر کرده و در واقع در حوزه کارآفرینی و توسعه و تجارت هم فعال است.

قندیلی با بیان اینکه تاکنون کاسپین تسهیلاتی در دولت در قبال اقدامات انجام شده دریافت نکرده است، ادامه داد: این در حالی است که این شرکت در حوزه‌های دیگر هم به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با تاکید بر اینکه تلاش برای برندسازی نمایشگاه کاسپین به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی در سطح کشور، ادامه داد: باید از این فرصت و بستر ایجاد شده در این حوزه به نحو احسن استفاده شود و هر نوع سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه بازخورد اجتماعی و اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

وی از برنامه‌ریزی برای بازسازی سالن‌های بلااستفاده نمایشگاه کاسپین خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این سالن‌ها به شرکت‌های بزرگ واگذار خواهد شد.

قندیلی تاکید کرد: چند سرمایه‌گذار برای مشارکت در این سالن‌ها پیشنهاداتی ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان لوازم خانگی صنایع ساختمانی مبلمان و. پیشنهادات سرمایه‌گذاری ارائه شده برای سالن‌های بلا‌استفاده کاسپین هستند که به صورت اجاره واگذار خواهد شد.

وی اعمال مدیریت یکپارچه را از عوامل عدم فروش این سالن‌ها دانست و تاکید کرد: اعمال مدیریت یکپارچه مانع بروز عارضه در این محل می‌شود چرا که ذهنیت مردم از کاسپین چنین الزامی را به وجود آورده است.

قندیلی زمان به نتیجه رسیدن موضوع واگذاری سالن‌های بلااستفاده کاسپین را منتج به مذاکرات دانست و گفت: منتظر نتیجه مذاکرات با سرمایه‌گذاران هستیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار