رئیس کمیته امداد ‌شهرستان چالوس گفت: در هفته دولت مسکن مددجویی با مساحت ۶۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد شهرستان، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی در روستای تجن کلای علیا افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 07 September 2023

 

افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد در چالوس  

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: ساخت مسکن مددجویی از اولویت‌های کمیته امداد بوده که با این اقدام درصد بیشتری از توانمندسازی مددجویان با تأمین مسکن محقق می‌شود و هرساله بخش عمده‌ای از مشکل مسکن نیازمندان توسط کمیته امداد برطرف می‌شود.

وی افزود: تامین زمین از مشکلات عمده در ساخت مسکن مددجویی می‌باشد لذا این خدمت برای امداد بعنوان گران‌ترین نوع خدمت به حساب می‌آید.

رئیس کمیته امداد ‌شهرستان چالوس بیان کرد: بر همین اساس در هفته دولت مسکن مددجویی با مساحت ۶۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد شهرستان، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی در روستای تجن کلای علیا افتتاح گردید.

عاشوریان گفت: اعتبار ساخت این منازل با وام ۲۰۰ میلیون تومانی از محل تسهیلات کم‌بهره بانکی بنیاد مسکن، مساعدت‌های بلاعوض کمیته امداد و بسیج سازندگی و کمک خَیِّرین و آورده مددجویان تأمین خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان چالوس تعداد ۳۵ پروانه ساخت مسکن مددجویی فعال است که ۱۵ واحد مشغول ساخت می‌باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار