مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی و هنرستانی (طرح مهر ۱۴۰۲) به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 05 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، ورزشی وهنرستانی در مناطق و نواحی ۱۴گانه این استان اظهارداشت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است که در بین مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان طبق برش ارسالی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح مهر ۱۴۰۲ تجهیزات توزیع شده شامل کامپیوتر، لپ تاب، میز و نیمکت، تخته و ... است، تصریح کرد: همچنین تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش، اره و... است که در مناطق و نواحی ۱۴گانه توزیع می‌شود.

اسلامی به تجهیزات حوزه ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: تجهیزات ورزشی شامل میز تنیس، فوتبال دستی، راکت و ... بین مدارس توزیع می‌شوند.

اسلامی با بیان اینکه برای مهرماه سال‌جاری حداقل ۱۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم تا پایان سال ۲۰۰ کلاس درس را به آموزش و پرورش تحویل بدهیم که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار