موکب امام علی(ع) اعزامی از نوق رفسنجان به کربلای معلی، در کنار پذیرایی با غذاها و میان‌وعده‌هایی که از زائران دارد، غذای سنتی کشک و مغز پسته را نیز بین زائران امام حسین(ع) توزیع می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 04 September 2023

به گزارش تابناک کرمان خبرگزاری فارس، موکب امام علی(ع) از منطقه نوق رفسنجان در مسیر نجف به کربلا عمود ۱۰۹۷ مستقر است و از زائران پیاده اباعبدالله‌الحسین(ع) پذیرایی می‌کند.

در این موکب با چای و دمنوش، نان داغ، کباب داغ، کیک و کلوچه و کلمپه از زائران این مسیر عاشقی پذیرایی می‌شود و  غذای سنتی مردمان رفسنجان یعنی کشک و مغز پسته نیز که غذایی بسیار مقوی است، بین زائران توزیع می‌شود.

 به گفته غلامرضا عباسی مدیر موکب امام علی(ع)، این موکب تا روز اربعین در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و میان وعده صبح و عصر خدمتگزار میهمانان امام حسین(ع)است.

وی عنوان داشت: روزانه تعداد ۲۵۰۰صبحانه، ۴ هزار نان داغ کباب داغ، ۳۰۰۰ کشک‌ومغز پسته،  ۴۰۰۰ دمنوش و میان وعده صبح و عصر بین زائران توزیع می‌شود.

عباسی خدماتی ازجمله واکس و ارائه خدمات اینترنت به زائران را برشمرد و در خصوص برنامه‌های فرهنگی این موکب به برنامه قرائت هر زائر یک آیه از قرآن و ثواب آن هدیه به سیدالشهدا(ع) اشاره کرد.

برچسب ها: رفسنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار