نوجوان ۱۳ ساله از رفسنجان در موکب حضرت رسول(ص) دئفه رضوی اولین‌بار است که به موکب آمده و برای زائران امام حسین(ع) با دل و جان خدمت می‌کند و آرزویش را تکرار می‌کند؛ شفای همه مریض‌ها.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ 02 September 2023

به گزارش تابناک کرمان؛ زهرا بمی: موکب حضرت رسول (ص) یکی از مواکبی است که در کربلای معلی برپاست و با سه وعده صبحانه، ناهار، شام، میان‌وعده و خدمات اسکان از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کند.

در این موکب یک پسر نوجوان سخت مشغول کار است و با دل و جان هر کاری که به او می‌سپارند انجام می‌دهد.

در گفت‌وگویی که با وی انجام شد، او چنین خود را معرفی می‌کند «محمدحسین عبدلی هستم خادم موکب حضرت رسول صلوات‌الله علیه از دئفه رضوی».

دئفه یکی از روستا‌های بخش کشکوئیه شهرستان رفسنجان است که دارای مردمانی ساده، ولایی و دوستدار اهل‌بیت (ع) و دست به خیر بودن مردمان این دیار زبان‌زد است.

احساس می‌کنم امام حسین (ع) کنارم است

محمدحسین ادامه می‌دهد «اولین‌بار است که در این موکب خدمت می‌کنم و احساس می‌کنم امام حسین (ع) کنارم است».

او درباره آرزوهایش می‌گوید «آرزو دارم امام حسین (ع) همه مریض‌ها را شفا دهد، بچه‌های بی‌سرپرست به خانواده‌ای برسند».

از او سوال می‌شود که اگر امام حسین (ع) الان اینجا باشد و ببیند در حال خدمت هستی و از تو بخواهد یک خواسته از ایشان طلب کنی، چه می‌خواهی؟ که پاسخ می‌دهد «دعا می‌کنم مریض‌ها را شفا دهد».

محمدحسین به‌قدری ساده و باصفاست که از صحبت کردن با او سیر نمی‌شوی. نوجوانی که آرزو‌های قشنگی دارد که هیچکدام هم برای خودش نیست و بار‌ها طلب شفای مریض‌ها را از امام حسین (ع) دارد.

به امید برآورده شدن آرزو‌های محمدحسین و شفای همه بیماران؛ از همه خادمان و زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) ... التماس دعا

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار