نشست برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم باشکوه تعزیه خوانی در روستای توت به ریاست فرماندار اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 01 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، نشست برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای مراسم دهه آخر صفر در روستای توت به ریاست حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان و با حضور ادارات و دستگاه‌های مرتبط در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد.
فرماندار اردکان ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی با تشکر و قدردانی از همراهی و همدلی مردم و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم سال قبل گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور بالای جمعیت در این روستا از سرتاسر استان و حتی کشور، نظم و امنیت در اولویت اصلی ماست و باید دستگاه‌ها به این دو مقوله دقت و توجه بیشتری داشته باشند و از دستگاه‌های مرتبط خواست تا با همکاری هم برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشند.
حسین سبزواری توجه بیشتر به خدمات بهداشتی را از سوی نهادهای زیربط خواستار شد و افزود: شبکه بهداشت تیم‌های کنترل، بازرسی و نظارت بر عملکرد موکب‌ها، ایستگاه‌های صلواتی، آشپزخانه‌ها، کشتارگاه‌های مستقر در مسیر و روستا را بصورت جدی در برنامه خود قرار دهند.

وی در ادامه با توجه حضور شمار زیاد شهروندان و استقرار موکب و ایستگاه‌های صلواتی بر لزوم اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های مرتبط را تأکید کرد.

دراین نشست هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با برنامه ریزی و هماهنگی جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم پرداختند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار