درخواست یکی از اعضای شورایاری کوی مهرگان از سرپرست فرمانداری نکا؛
یکی از اعضای شورایاری کوی مهرگان بنام علی‌جان احمدی‌فر گفت: از «مسئولین شهرستان» و حتی «استان» درخواست عاجزانه دارم تا فکری برای شغل جوانان این محله شود، چون جوانان خوب، پای کار هستند و نیاز به حمایت دارند.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 01 September 2023

 

برای شغل جوانان کوی مهرگان فکری کنید  

به گزارش تابناک مازندران، یکی از اعضای شورایاری کوی مهرگان بنام علی‌جان احمدی‌فر گفت: از «مسئولین شهرستان» و حتی «استان» درخواست عاجزانه دارم تا فکری برای شغل جوانان این محله شود، چون جوانان خوب، پای کار هستند و نیاز به حمایت دارند.

«برپایی عزاداری از اول محرم تا چهل‌وهشتم در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام» ، «اعزام ۳۰نفر از جوانان محله به کربلای معلی در ایام سال تحویل» ، «اعزام ۹۰درصد از اهالی محله به مشهد مقدس» ، «رضا احمدی‌زاده قهرمان کشور دارای کمربند برق» ، «کسب رتبه ۲ شهرستان توسط حاج حسین احمدی‌فر در رشته اذان» و «راهیابی آقای بینوا از استان به کشور، از سوی طرح ۲۰۲۰ با مدیریت خانه بهزیستی کوی مهرگان» ، نمونه‌ای از فعالیتهای فرهنگی و ورزشی جوانان و اهالی کوی مهرگان است.

از «مسئولین شهرستان» و حتی «استان» درخواست عاجزانه دارم تا فکری برای شغل جوانان این محله شود، چون جوانان خوب، پای کار هستند و نیاز به حمایت دارند.

از «مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا» میخواهم برای حل مشکلات کوی مهرگان فکری شود چون این منطقه هم «شهید» و هم «جانباز و ایثارگر» تقدیم انقلاب کردند و در ماه محرم بهترین مراسم عزاداری را برگزار می‌کنند.

در پایان از همه عزیزان و ادارات؛ بهزیستی، سپاه دو، نیروی انتظامی، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی، آموزش پرورش، برق، گاز، فاضلاب، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و بویژه از مراکز مستقل در محل و همکاران خود در شورا یاری؛ آقای عباسیان عزیز و آقای افشار‌زاده عزیز تشکر می‌کنم.

یاعلی مدد
التماس دعا

حقیر احمدی‌فر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار