فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده خواهد ماند و خانواده معظم شهدا باید به تربیت و تولید این سرمایه های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی افتخار کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 31 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار کریمی عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «علی بیژنی زیبا» از شهدای اخیر فراجا ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید، افزود: شهدا ستون‌های مستحکم انقلاب و تکیه گاه ملت ایران هستند و همه مردم امروز از دستاوردهای خون مطهر شهدا بهره مند می‌شویم و متنعم هستیم و خانواده معظم شهدا با اهدای این هدایای ارزشمند با اسلام و انقلاب از اجر و پاداش عظیمی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: نام و یاد شهدا همواره در جامعه زنده خواهد ماند و خانواده معظم شهدا باید به تربیت و تولید این سرمایه‌های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی افتخار کنند.

وی ادامه داد: شهدا انسان‌هایی فاضل و با اخلاصی هستند که تمام زندگی شان وقف اسلام، انقلاب و خدمت به مردم شده و قطعا پاداش و مزد آنها تنها با شهادت جبران می‌شود.

سردار کریمی تأکید کرد: مهمترین ویژگی برجسته شهدای غیرتمند فراجا شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی است و این عزیزان با عمل صالح و به موقعی که برای مبارزه با اشرار انجام می‌دهند علاوه بر رفع تهدیدات امنیت و آسایش را برای ملت فراهم می‌آوردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: نیروهای مسلح در مسیر دفاع از امنیت جامعه و خدمت صادقانه به مردم محکم، استوار و مردانه ایستاده و گام بر می‌دارند و تا آخر با عهد و پیمانی که با خداوند متعال، امام، ولایت، شهدا و مردم بسته اند تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

سردار کریمی با بیان اینکه امروز فراجای قهرمان مقتدرانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است و سپاه و بسیج نیز تمام قد برای دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت با مردم در صحنه حاضر است،گفت: خدمت به مردم و نوکری مردم اولویت مهم نیروهای مسلح است که امروز این مسئله در بخش های مختلف جامعه به وضوح قابل مشاهده است.

وی تأکید کرد: به برکت حضور با برکت شهدا در جامعه اسلامی، سیمای شهر رنگ و بوی شهادت و ایثار و ازخودگذشتگی به خود می گیرد و حضور باشکوه مردم در مراسم شهدا نشان از قدرشناسی از مجاهدت های این عزیزان دارد و قطعا نسل امروز جوان و نوجوان در خط مقدم دفاع از ارزش ها و آرمان های شهدا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار