از سوی بسیج رسانه بابلسر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان
در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره آموزشی خبرنگاری با امضای ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر و مسئول بسیج رسانه بابلسر اعطا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 30 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، عصر امروز چهارشنبه به مانند هفته های پیش، کلاس آموزش خبرنگاری در سالن آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر برگزار شد . 

برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در شهرستان بابلسر+ تصاویر

 

 

بر اساس این گزارش ، موضوع آموزش امروز , مبحث علائم گذاری در خبرنویسی بود.

این کلاس همچون هفته های گذشته با استقبال جمعی از علاقه مندان مواجه شد. 

برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در شهرستان بابلسر+ تصاویر  

برگزارکننده این کلاس آموزشی سازمان بسیج رسانه بابلسر است که مسئولیت آن بر عهده آقای سید علی حسین زاده می باشد ، هر چند نباید از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر گذشت. 

 

البته در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره آموزشی خبرنگاری با امضای ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر و مسئول بسیج رسانه بابلسر اعطا می‌شود. 

برگزاری کلاس آموزش خبرنگاری در شهرستان بابلسر+ تصاویر  

 

در ضمن آقای عباس فلاحتی مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر در همه کلاس حضور پیدا کرده و همکاری خوبی در برگزاری کلاس ها دارد .
گفتنی ست استادان این کلاس ؛ رضا داداشی، حمید رضا گل‌محمدی و مسعود پاشنا بودند.
ضمنا به گفته مسئول بسیج رسانه بابلسر قرار است بزودی تعدادی از مدیران روابط عمومی ادارات بابلسر، هیئت های ورزشی و جمعی از دانشجویان در این کلاس شرکت کنند.  

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار