به همت شهرداری دوگنبدان:
بلوار مالیات گچساران به همت شهرداری در هفته دولت افتتاح و بازگشایی شد .
کد خبر: ۱۱۲۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 30 August 2023


به گزارش تابناک از گچساران ، بلوار مالیات شهرداری گچساران از حد فاصل چهار راه فلکه زندان تا فلکه الله به طول یک کیلومتر با حضور معاون عمرانی استاندار و مسیولین شهرستانی و فرماندار افتتاح و بازگشایی شد.
شهردار دوگنبدان در آیین افتتاح این بلوار گفت: با توجه به ساختار طولی شهر،بار ترافیکی روی محور اصلی بلوار ولی عصر می باشد که باعث ازدحام ،سختی رفت و آمد شهر می باشد.
رضا قشقایی افزود:برای روان کردن بار ترافیکی شهر،بلوار های حاشیه را بازگشایی و ترمیم کردیم که بار ترافیکی شهر رفع شود.
وی با اشاره به افتتاح بلوار مالیات اظهار داشت:بلوار مالیات گچساران به طول یک کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و بازگشایی می شود.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه تعریض و بهسازی بلوار مالیات گچساران از محل منابع داخلی شهرداری می باشد ،عنوان کرد:
با افتتاح و اصلاح هندسی بلوار های حاشیه بار ترافیکی مرکز شهر در آینده رفع خواهد شد.

در ادامه سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در آیین افتتاح بلوار مالیات گچساران گفت: در بحث جذب اعتبارات آلایندگی مجموعه شهرداری و شورای شهر مد نظر داشته باشند که اعتبارات آلایندگی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ بنا بر تبصره مالیات بر ارزش افزوده این پول اگر وارد شهرداری شود در مبلمان شهری تاثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم گچساران با تاکید بر اینکه شهرداری و اعضای شورای شهر به دنبال اعتبارات آلایندگی ها باشند ، افزود: انتظار می رود مجموعه شورای شهر و شهرداری این مسیله را دنبال و کار ها را به سرانجام برسانند.

حسینی پور با اشاره به اینکه با تامین اعتبارات از منابع دیگر می توان در زیبا سازی فضای شهر تاثیر گذاشت، خاطرنشان کرد: از محل مسوولیت های اجتماعی در ورودی دو طرف شهر و دریاچه مصنوعی اعتبارات خوبی به آن تخصیص داده خواهد شد.

همچنین به مناسبت هفته دولت ،کلنگ زنی پیاده رو سازی بلوار ولیعصر حد فاصل خیابان ۹دی تا خیابان میرزا ماذون با اعتبار ۲۰میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری دوگنبدان از دیگر پروژه های افتتاح شهرداری دوگنبدان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار