همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت؛
تابناک هرمزگان- مدیر کل راه و شهر سازی استان هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم رودان - کهنوج – جیرفت در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 29 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// عباس کمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از مقام دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر در خط مقدم جبهه سازندگی و تلاش برای خدمت به مردم مسلمان ایران بودند.

وی در ادامه در خصوص آغاز احداث پروژه باند دوم محور رودان - کهنوج - جیرفت در هفته دولت توضیح داد: با انتخاب پیمانکاران و انعقاد قرارداد عملیات اجرایی پروژه مذکور به طول ۶ کیلومتر از امروز آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول درباره میزان برآورد ریالی این پروژه بیان کرد: هزینه انجام این پروژه بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال است.

عباس کمالی مدیر کل راه و شهر سازی استان هرمزگان در خصوص پروژه های راهسازی قابل افتتاح در این هفته نیز گفت: احداث باند دوم بزرگراه بستک- لار به طول ۵ کیلومتر، احداث باند دوم قطعه ۴ بزرگراه پارسیان – بندرلنگه به طول ۳ کیلومتر، احداث باند اول کنار گذر بندرلنگه به طول ۳ کیلومتر و احداث محور فاریاب به زیارتعلی به طول ۲ کیلومتر در این هفته به بهره برداری می رسد.

کمالی اظهار کرد: این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی در پایان عنوان کرد: به صورت کلی تعداد ۴ پروژه راهسازی به میزان ۱۳ کیلومتر در هفته دولت با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار