نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به دو مقوله مهم اشتغال و ازدواج، بنیاد جامعه را پایدار و مستحکم می کند.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 28 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا آیت‌الله مصطفی علما در نشست با مسئولان بهزیستی استان کرمانشاه، اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام برای پیشگیری از افتادن جوانان به دام اعتیاد، ایجاد اشتغال و زمینه برای ازدواج جوانان است.

وی گفت: اگر جوان ما کار مناسب داشته باشد و زمینه برای ازدواج و تشکیل زندگی برایش مهیا باشد، بسیار کمتر به طرف استفاده از مواد افیونی و مرگ آور می‌رود، لذا باید مسئولان مربوطه با تمام توان برای ایجاد اشتغال برای جوانان و تسهیل شرایط برای ازدواج آنان کار کنند.

وی عنوان کرد: کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی دارد که با استفاده درست از آنها می‌توان اشتغال مناسبی برای جوانان ایجاد کرد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه استکبار برای به انحراف کشاندن جوانان ما برنامه دارد، افزود: ما هم باید برای حفاظت از جوانان خود برنامه داشته باشیم و نگذاریم جوانان ما گرفتار دام‌های متعدد دشمن شوند.

امام جمعه کرمانشاه بر اهمیت ساماندهی معتادان هم تأکید و اظهار کرد: وجود معتادان متجاهر در سطح شهر برازنده کرمانشاه نیست و باید این افراد ساماندهی شوند.

 آیت‌الله علما با بیان اینکه اعتیاد اراده انسان را نابود می‌کند و قدرت تصمیم‌گیری را از انسان سلب می‌کند، گفت: ترویج اعتیاد برنامه استکبار است تا جوانان ما را از تفکر تهی کنند.

وی با بیان اینکه همه جانبه باید مواظب جوانان باشیم، افزود: باید با همه وجود مراقب باشیم جوانان گرفتار توطئه‌های دشمنان خصوصا اعتیاد نشوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار