معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 27 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محسن عمادی گفت: با توجه به افزایش تردد‌های جاده‌ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی (ع) است.
وی افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.
عمادی ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده‌ای فارس گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده اند.
عمادی یادآور شد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.
بیش از ۶۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده‌های مواصلاتی استان فارس در حال خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

برچسب ها: نظارت ، اماکن تفریحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار