فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان گفت: ۱۴ پروژه زیرساختی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در اقصی نقاط این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 26 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ پروژه در حوزه های برق، روکش آسفالت، اجرای طرح هادی، مبلمان و خدمات شهری، ساختمان آتش نشانی، ساختمان شرکت گاز، مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات با اعتبار بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

وی گفت: ۲ پروژه تامین برق و اصلاح شبکه برق روستاهای اسلامیه و علی آباد سفلی با اعتبار ۲میلیارد ریال در این ایام نیز کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه کافو نوری روستای کلی کلی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: کافو نوری روستای ورگچ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ارتقا سایت همراه اول روستای ظهیری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ارتقا سایت همراه اول چم روته با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداث سایت ایرانسل روستای گورطوطی با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال از جمله پروژه های در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در هفته دولت امسال افتتاح می شوند.

شریفی ادامه داد: احداث ساختمان آتش نشانی شهر لومار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، ساماندهی ورودی شهر لومار با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و اجرای طرح هادی روستای چگنی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی هستند که به منظور زیباسازی مبلمان شهری و روستایی در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می رسند.

فرماندار سیروان گفت: اصلاح شبکه برق و تامین روشنایی معابر روستای های چم روته و سرابکلان با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال، اجرای روکش آسفالت سرتنگ تا روستای لرینی با اعتبار ۱۸۰میلیارد ریال و احداث ساختمان اداری شرکت گاز شهرستان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار