کد خبر: ۱۱۲۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 24 August 2023

همزمان با هفته دولت سه پروژه خدماتی، توسعه عمران شهری در رحیم آباد رودسر با صرف اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک گیلان ، در اولین روز از هفته دولت با حضور مردم و مسئولین یک پروژه توسعه عمران شهری در رحیم آباد رودسر شامل تعریض، زیرسازی آسفالت خیابان جامی با هزینه سی میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین افتتاح نصب یک دستگاه ترانسفور موتور ۱۲۵kVA و ایجاد دو فیدر فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگه دار به طول ۱۳۸ متر جهت تقویت برق مشترکین بلوار آیت الله معصومی اشکوری و کوچه بابایی رحیم آباد ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ونیز افتتاح یک پروژه مخابراتی شامل فاز ۸ سیار در ترشکوه رحیم آباد ۴۵,۰۰۰ ریال به بهره برداری رسید.

«محمد حیدری» سرپرست فرمانداری رودسر در آئین افتتاح پروژه‌ها با بیان اینکه مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهدا و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم، اظهار کرد: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره آورد خون شهدا و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است.

حیدری بیان کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است تا هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.

وی ادامه داد: هفته دولت از مهمترین فرصت‌ها برای تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انجام شده نظام و دولت است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار