مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: دختران ایلامی در مسابقات سه گانه استعدادیابی کشور در تبریز موفق به کسب مقام اول و دوم شده اند.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 21 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهاب شهبازی  اظهار کرد: دختران ایلامی مقام های اول و دوم مسابقات سه گانه استعداد یابی کشور را که به میزبانی تبریز برگزار شد بدست آوردند.

وی تصریح کرد:منیره طاووسی مدال طلا و الین پسندیده مدال نقره این مسابقات را کسب و چراغ اول را برای کاروان استان ایلام روشن کردند.

شهبازی بیان کرد: همچنین سرکار خانم الهه علیزاده در جریان برگزاری مرحله دوم مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی باشگاهای کشور موفق به کسب عناوین سوم ماده پرتاب وزنه این مسابقات شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: مسابقات ووشو بانوان استان در بخش ساندا با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب تیم های از ایلام و شهرستانهای ایوان و چرداول روز گذشته در خانه ووشو شهر ایلام برگزار شده است.

وی گفت: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار و بانوان شرکت کننده در این دوره از مسابقات پس از انجام مبارزات خود و با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف بکار خود پایان دادند./م

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار