دکتر جاودان سیرت :
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: درصورت نیاز به جذب وبکار گیری نیرو، شرایط و ضوابط هر آزمون از طریق سایت دانشگاه (وبدا) و خبرگزاری‌ها وپایگاه‌های خبری به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 20 August 2023

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست با خبرنگاران مهمترین حوزه های عملکردی این دانشگاه را تشریح کرد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سعید جاودان سیرت گفت : ۱٠ هزار بیمار خاص و سرطانی در استان داریم که خدمات رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه طی سال جاری ۲۴ پروژه قابل افتتاح داشتیم، اظهار کرد: ۳۵٠ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی ما بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی بود.
دکترجاودان سیرت همچنین ضمن تشکر ازروسای قبلی این دانشگاه و همه کسانی که برای ارتقا حوزه بهداشت ودرمان استان تلاش کردند گفت: در سفر هیئت دولت ۹۹ درصد طرح‌های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد با اعتباری بالغ بر ۸۶۵ میلیارد تومان مصوب شد که این میزان اعتبار جدای از اعتبار بیمارستان دهدشت و درمانگاه پاتاوه بوده است.
وی در ادامه افزود: اضافه شدن ۳ رشته تحصیلی در دولت سیزدهم، کسب ۳ مدال توسط دانشجویان در المپیاد‌های مختلف تجهیز بیمارستان سوختگی، تأمین آنژیوگرافی، تجهیز دستگاه رادیوتراپی، افزایش یونیت‌های دندانپزشکی از ۵۱ به ۶۰ یونیت، افزایش دستگاه‌های رادیولوژی از ۱۰ به ۱۳ عدد بخشی ازاقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مدت بوده است.
وی از برنامه ریزی تجهیز و بهره برداری بیمارستان سوختگی گچساران، تأمین و تجهیز ۱۵ دستگاه دیالیز و دو دستگاه آنژیوگرافی، تأمین و تجهیز دستگاه رادیوتراپی خبر داد و ادامه داد: در مجموع بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به استان مصوب شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه تعداد دانشجویان ما از دو هزار و ۲٠٠ نفر به دو هزار و ۵٠٠ نفر رسید، عنوان کرد: ارتقای ظرفیت‌های نیروی انسانی در محور‌های مختلف محقق شد.
جاودان سیرت ضمن ابراز نگرانی از سرانه فضای آموزشی چهار متر و ۵٠ سانتیمتر به ازای هر دانشجو در استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: این سرانه در سطح کشور ۱۵ متر است که ارتقای سرانه آموزشی با اعتبار‌های در نظر گرفته شده برای سه دانشکده هدفگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه در رشته‌های مختلفی نیرو‌های فوق تخصص را فعال کردیم، اظهار کرد: خوشبختانه از خدمات این بخش استفاده و استقبال مطلوبی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برداشتن سقف کارانه در مناطق محروم، تشکیل قرارگاه نظارت بر سلامت، تشکیل شورای عالی نظارت بر بهداشت و درمان و افزایش ۱٠٠ درصدی حق ماندگاری پزشکان مقیم را از اقدامات دولت سیزدهم در سطح استان عنوان کرد.
جاودان سیرت از کسب رتبه ممتاز اعتبار بخشی بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: این اعتبار بخشی در بهبود درآمد بیمارستان‌ها مؤثر است.
وی افزود: افتتاح مرکز پزشکی هسته‌ای، افتتاح کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها در سطح استان محقق شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: تخت‌های ویژه ما نیز از ۱۴۶ عدد به ۱۵۶ تخت رسید تعداد تخت‌های بیمارستانی ما نیز از یک هزار و ۳۵٠ تخت به یک هزار و ۵٠٠ تخت رسیده و افزایش داروخانه‌ها از ۹۶ داروخانه به ۱۲۲ عدد را داشتیم.
جاودان سیرت با تاکید بر اینکه ۹ بیمارستان وابسته به علوم پزشکی و سه بیمارستان دیگر نیز در سایر بخش‌ها فعال است، بیان کرد: دو هزار و ۵۲۴ دانشجو در پنج دانشکده علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.
برای استخدام به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نکنید!
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مردم شریف استان برای ارائه درخواست جذب وبکارگیری نیرو به این دانشگاه مراجعه نفرمایند گفت: جذب وبکارگیری هرگونه نیروی انسانی در مجموعه این دانشگاه تنها از طریق برگزاری آزمون صورت می‌گیرد.
وی افزود: درصورت نیاز به جذب وبکار گیری نیرو، شرایط و ضوابط هر آزمون از طریق سایت دانشگاه (وبدا) و خبرگزاری‌ها وپایگاه‌های خبری به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.
وی نیز از بقیه دستگاه‌ها و مجموعه‌های ادارات خواست هیچ گونه درخواستی مبنی بر بکار گیری نیرو در این دانشگاه وسایر دستگاه‌های تابعه ارجاع ندهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص اورژانس هوایی استان کهگیلویه و بویراحمدنیز بیان داشت: رایزنی‌ها انجام گرفته و با چند شرکت هلی‌کوپتری صحبت شده تا بتوانیم از هلی کوپتری با کیفیت برای اورژانس هوایی استفاده کنیم.
دکترجاودان سیرت در ادامه به مطالبات معوق دانشگاه اشاره کرد و گفت: مطالبات عموماً مربوط به پرسنل خدماتی و حراستی است، پیش از این کار‌ها به چندین شرکت پیمانکاری سپرده می‌شد و می‌دیدیم که از یک خانواده چندین نفر به کار گرفته شده و حق بقیه تضییع می‌شد، ولی با سپردن کار‌ها به شرکت پیمانکاری آوای سلامت، پرسنل ساماندهی بهتری پیدا خواهند کرد و رضایت بیشتری ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار