استاندار سمنان گفت: سال گذشته ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شد که در سال جاری این میزان به ۱۲۶ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 19 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین معارفه شهردار سمنان در سالن اجتماعات شهید بابایی شهرداری سمنان اظهار کرد: چه نیکو و پسندیده است تا در پست‌ها و مسؤولیت‌های خود همواره در اطاعت از پروردگار و خدمتگزاری به مردم باشیم.

وی افزود: از شهردار سابق که در طول مدت خدمتگزاری خود همکاری لازم را با مجموعه استان سمنان داشته و به‌خوبی تلاش کردند، تقدیر می‌شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز موفقیت‌های متعدد و بسیاری در استان سمنان در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، صنعت و تولید، احیای واحد‌های راکد، نهضت ملی مسکن، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و سایر موارد در سایه وحدت، انسجام و صمیمت محقق شده و به دست آمده است.

هاشمی بیان کرد: انتخاب شهر سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی و قرار گرفتن بین ۴۰ شهر دنیا در اتحادیه جهانی راه ابریشم امری ارزشمند است.

وی تصریح کرد: سال گذشته و در دولت سیزدهم، بالغ بر ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری سمنان پرداخت شد که در سال جاری نیز این میزان تاکنون به ۱۲۶ میلیارد تومان رسیده است.

استاندار سمنان گفت: برای شهردار جدید که از مدیران توانمند حوزه شهری بوده و دارای تخصص و سابقه خوبی است، در مسند شهرداری سمنان آرزوی توفیق دارم.

هاشمی تأکید کرد: بحث پساب شهری سمنان یکی از مباحثی است که باید به صورت جدی در دستور کار شهردار جدید باشد و تا رسیدن به نتیجه نهایی و مطلوب پیگیری شود.

وی گفت: توجه به مبلمان شهری و خدمت به زائران امام هشتم (ع) و ارائه پذیرایی و اسکان مطلوب به آنان که از شهر سمنان عبور می‌کنند، از دیگر مباحثی است که باید در برنامه کاری شهرداری سمنان در دوره جدید قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار