رئیس حوزه هنری کرمانشاه:
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت: قرارداد احداث پردیس سینمایی پیروزی کرمانشاه با بخش خصوصی منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 17 August 2023

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: قرارداد احداث سینما پیروزی کرمانشاه با بخش خصوصی و در قالب پردیس فرهنگی، تجاری و گردشگری با بخش خصوصی منعقد شد.

وی افزود: پروژه سینما پیروزی در ۹ طبقه احداث خواهد شد که ۲ طبقه آن به پارکینگ، سه طبقه به صورت تجاری، ۲ طبقه به سینما (هشت سالن)، یک طبقه به شهربازی و یک طبقه به رستوران اختصاص می‌یابد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس تعهد سرمایه‌گذار در صورتی که به لحاظ دریافت مجوزهای قانونی مشکلی وجود نداشته باشد سازه اصلی این سینما یک ساله آماده شود.

وی گفت: پس از احداث سازه برخی تجهیزات تخصصی حوزه سینمایی را خواهیم داشت که با تکمیل این مراحل یک پردیس سینمایی خوب به مردم کرمانشاه هدیه می‌کنیم.

آزادی خاطرنشان کرد: سرمایه لازم برای این پروژه بیش از ١٠٠ میلیارد تومان است که حداقل همین میزان توسط سرمایه‌گذار تأمین می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: انتظار ما همراهی نهادهای مربوطه در صدور مجوزهای لازم و تسهیل آن برای احداث این پروژه مهم است تا بتوانیم هر چه زودتر این پردیس سینمایی را احداث و در اختیار عموم مردم کرمانشاه قرار دهیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار