مدیر امور شعب بانک تجارت استان ایلام اظهار داشت : سال گذشته ۱۰۵۰ فقره تسهیلات وام ازدواج با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 18 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسین اروانه گفت : حداکثر وقفه در پرداخت وام های ازدواج یک ماه است و با تخصیص اعتبار در مردادماه سال جاری این میزان، به ۲۵ روز کاهش یافته است.

وی افزود : فعالیت در حوزه ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و جهش مسکن را عمده بخش های مورد تمرکز و فعالیت های بانک تجارت استان در دو سال گذشته است.

اروانه ادامه داد : تسهیلات حوزه خوداشتغالی بهزیستی هنوز ابلاغ نشده است اما مراحل تشکیل پرونده ها در حال انجام است.

 وی افزود : در حوزه مسکن محدودیت اعتباری نداریم و هر تعداد طرح در حوزه مسکن البته با توجه به موازین آیین نامه ای که ابلاغ شده است مورد پذیرش بانک تجارت قرار گرفته و ۱۲۹ مورد تا کنون در بانک در حوزه تسهیلات مسکن تشکیل که از این میزان ۱۲۵ مورد در حوزه جهش مسکن در سال جاری پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان ایلام خاطرنشان کرد :  واحد ارزی مستقل بانک تجارت استان به صورت دو شیفت به عنوان تنها واحد ارزی مستقل استان خدمات ارزی به زوار ارائه خواهد کرد.

وی بیان داشت : در ایام اربعین برای ارایه خدمات مالی و پولی به زوار یک دستگاه سیار a.t.m در پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد و همچنین پیشنهاد افزایش دریافت وجه به بانک مرکزی در تمام شعبات تجارت در چهار مسیر اصلی منتهی به مرز مهران در استان ارائه شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار