معاون درمان دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمان گفت: موکب دانشگاه علوم‌پزشکی با حضور پزشکان، پرستاران و متخصصان در کربلای معلی برای خدمت به زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 15 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، بیژن احمدی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با تقدیر از تلاش خبرنگاران و تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: هر کاری انجام دهیم، اما اگر بازتاب نداشته باشد، چندان تاثیرگذار نیست و خبرنگاران به‌خوبی می‌توانند در انعکاس برنامه‌ها به ما کمک کنند.

وی درباره خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمان در راهپیمایی اربعین حسینی بیان داشت: ما نیز برای خدمت به زوار اربعین کمک می‌کنیم و بیمارستان‌ها نظامی، نیرو‌های دانشگاه علوم‌پزشکی و هلال‌احمر در میدان هستند و بیمارستان هلال‌احمر در نجف‌اشرف برای خدمت‌رسانی به زائران مستقر است.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان از برپایی موکب دانشگاه علوم‌پزشکی در کربلای معلی برای خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد و ابراز کرد: نیرو‌هایی از بیمارستان‌های کرمان در موکب کربلای معلی حضور دارند و خدمات را ارائه می‌دهند.

احمدی از راهپیمایی اربعین با عنوان مسیر عشق نام برد و خاطرنشان کرد: عاشقان اباعبدالله (ع) به کربلا می‌روند و در موکب‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی از ارائه امکانات دارویی، آمبولانس و خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی توسط دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان خبر داد و یادآور شد: دانشگاه علوم‌پزشکی بیشتر در زمینه اعزام نیرو‌های متخصص اقدام می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان همچنین با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اظهار داشت: موکب و ستاد پذیرایی و خدمات پزشکی زائران خارجی در شهر ماهان از توابع شهرستان کرمان مستقر است.

برچسب ها: کرمان ، علوم پزشکی ، موکب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار