فرزاد بادپا، قهرمان شجاعی است که توانست تروریست حرم شاهچراغ (ع) را خلع سلاح کند .
کد خبر: ۱۱۲۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 15 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرزاد بادپا، فردی فداکار که توانست، تروریست حرم شاهچراغ (ع) را متوقف کند، از نیرو‌های خدماتی حرم شاهچراغ (ع) است که حدود یک سال و ۲ ماه در حرم مطهر مشغول به کار است.

این نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) لحظه ورود فرد تروریست را این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و زائری دیگری هم تیر خورده و از پایش خون می‌آید .

وی ادامه داد: فرد تروریست با سلاح کلاشی که در دست داشت به سمت مردم حمله می‌کرد، پشت سرش دویدم به او حمله کردم و او را روی زمین انداختم تا زمانی که نیرو‌های عملیاتی رسیدند.

بادپا در پاسخ به این سوال که در لحظه‌ای که فرد تروریست را دنبال می‌کردید و به سمت شما برگشت، آیا نترسیدید که مورد حمله قرار بگیرید، گفت: در آن لحظه نگاه به گنبد حرم کردم و دلم قرص شد، احساس کردم فردی از پشت سر مرا به جلو هل داد و گفت حرکت کن؛ مطمئن بودم دست حضرت، پشت سرم است.

این نیروی خدماتی فداکار ادامه داد: وقتی به فرد تروریست رسیدم با زانو ضربه‌ای به او زدم و به زمین افتاد. پس از آن دست‌هایش را به پشت آوردم .

وی گفت: فرد تروریست ، من را که دید اسلحه را سمت من گرفت و خواست خدا و حضرت شاهچراغ(ع) بود که به سمت من تیری شلیک نکرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار