رئیس دانشگاه اراک گفت: امسال از طریق آزمون سراسری 200 دانشجوی بورسیه در این دانشگاه پذیرفته‌ می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 13 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مجتبی ذوالفقاری روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه، افزود:در راستای توانمند سازی، مهارت محوری و اشتغال پذیری دانشجویان و استعداد های برتر دانشگاه اراک با همکاری بنیاد ملی نخبگان و شرکت‌ها و موسسات برگزیده تجاری و صنعتی از میان متقاضیان واجد شرایط آزمون سراسری سال جاری شرایط اختصاصی در هفت رشته تحصیلی دانشجو بورسیه صنعت می پذیرد.

وی گفت:۱۷ دانشجو نیز در بورسیه صنعت و در هفت رشته تحصیلی شامل مهندسی برق، ساخت و تولید، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مواد، شیمی و زیست شناسی گیاهی از طریق آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دانشگاه اراک پذیرفته می.شوند.

ئیس دانشگاه اراک خاطر نشان کرد: دانشجویان پذیرفته شده با این روش در دوره تحصیل خود به همکاری با صنایع متقاضی خواهند پرداخت و ضمن دریافت حقوق ماهیانه مصوب طرح از تسهیلات و اعتبارات متعددی بهره مند می‌شوند.

ذوالفقاری گفت: دانشجویان بورسیه صنعتی پس از پایان تحصیل جذب همان شرکت‌هایی می‌شوند که در دوره تحصیل خود با آنها همکاری داشتند.

رئیس دانشگاه اراک خاطر نشان کرد: پذیرش دانشجو بر اساس طرح آموزش برای آینده (آبا) در دانشگاه اراک از طریق آزمون سراسری سال جاری هز دیگر برنامه‌های این دانشگاه برای امسال به شمار می رود.

ذوالفقاری گفت: دانشگاه اراک در سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳ در قالب طرح آموزش برای آینده و با همکاری گروه توسعه و نوآوری گداختار، از میان سه برابر ظرفیت داوطلبان آزمون سراسری و از طریق برگزاری مصاحبه در ۲ رشته تحصیلی مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالوژی دانشجو می پذیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار