مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: از تمامی خَیِّران مشتری قرض‌الحسنه و مدیران عامل بانک‌های استان دعوت رسمی می‌کنم که از طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید کنند تا نتیجه خوب زحمات خود را ببینند.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱ 13 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در اجلاس سراسری تجلیل از مشتریان قرض الحسنه بانک سپه اظهار داشت: از تمامی خَیِّران مشتری قرض‌الحسنه و مدیران عامل بانک‌های استان دعوت رسمی می‌کنم که از طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید کنند تا نتیجه خوب زحمات خود را ببینند.

 

دعوت رسمی مدیر کل کمیته امداد مازندران از مدیران عامل تمام بانک‌های استان برای بازدید از طرح‌های اشتغال  

وی افزود: در طول سه سال گذشته ۵۰ هزار فرصت شغلی با تسهیلاتی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان ایجاد شده است و امسال نیز هزار و پانصد میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: با وجود هزینه های بالای کمیته امداد، حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش مالی کمیته امداد است که یک سوم این گردش مالی از طریق مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود.

معافی با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه مانند انرژی هسته‌ای است که تا هزار سال باقی می‌ماند بیان داشت: با تسهیلات اشتغال سه هزار نفر از زنان سرپرست خانوار به خودکفایی رسیدند که امروز جزء خَیِّرین بزرگ ما هستند.

وی بیان داشت: در جهت جامعه‌سازی اجتماعی و مدنیت اسلامی در جامعه باید سنت قرض‌الحسنه را احیاء و ترویج نمایم، که بانک سپه پیشگام در ترویج این سنت نَبَوی است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به چشم‌انداز بانک سپه در انجام فعالیت منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد و گفت: ما می‌توانیم با سنت‌های نَبَوی در جهان رشد داشته باشیم و تولید قدرت و ثروت نمائیم.

معافی گفت: مویرگ‌های شبکه احسان و نیکوکاری استان فعال است و به دلیل اعتماد به مردم و معجزه‌ای که در کمک‌های مومنانه ایجاد شده است، جهیزیه پشت نوبت نداریم و منتظر کارت دعوت نوعروسان هستیم.

وی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان، مردم ۸ میلیارد تومان در بخش قرض ماندگار پرداخت نمودند و در دهه اول محرم با فعالیت ۷۰۰ آشپزخانه در استان یک و نیم میلیون پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با تشکر از همه دست‌اندرکاران بانک‌ها گفت: قرص الحسنه در بخش‌های مختلف مانند جهیریه، مسکن، درمان، اشتغال و... منشاء برکات برای مددجویان کمیته امداد است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار