نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم می خواهند رسانه ها شفاف عمل کنند،گفت:اگرشفاف سازی ازسوی رسانه صورت گیرد حتما به عنوان رسانه مرجع شناخته می شوند.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 12 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از مهر، غلامرضا منتظری، با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت بسیار مهمی بر دوش دارند، اظهار کرد: مردم انتظار دارند رسانه همچون آینه شفاف عمل کنند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها به جانبداری آلوده شوند مهمترین اصل را که اعتماد سازی است از دست می‌دهند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش رسانه، گفت: رسانه‌ها در زمان‌های مختلف نقش‌های بسیار مهمی بر عهده دارند آن‌ها هشدار دهنده تهدیدات، فرصت‌ها، بی‌عدالتی ها، تبعیض‌ها و کج روی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه‌ها برای اینکه به مرجع تبدیل شوند باید اصولی را برای خود تعریف کنند تا مردم بتوانند به آن‌ها اعتماد و نیاز خود را از رسانه مورد نظر دریافت کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه می‌بایست متخصصان و چهره‌های رسانه‌ای با هم در ارتباط باشند و مدل نقش آفرین اثر بخش رسانه‌ای برای خود تعریف کنند، گفت: با راه اندازی هیئت اندیشه ورز می‌توان به مدل اثر بخش رسانه‌ای دست پیدا کرد و آن موقع می‌توان به عنوان یک رسانه مرجع در جامعه فعالیت داشت.

منتظری افزود: این اصحاب رسانه هستند که با قلم خود می‌توانند نقش آفرینی و مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها بهترین مکان برای ایجاد فضای همدلی، وحدت، همراهی و هم‌اندیشی محسوب می‌شوند.

برچسب ها: گلستان ، گرگان ، آق‌قلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار