مراسم تکریم مهدی یوسفوند رئیس سابق هیئت فوتبال ملایر و معارفه حامد چهاردولی به عنوان رئیس جدید این هیئت در سالن جلسات شورای شهر ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ 12 August 2023

مراسم تکریم و معارفه مهدی یوسفوند رئیس سابق هیئت فوتبال ملایر و معارفه حامد چهاردولی به عنوان رئیس جدید  این هیئت در سالن جلسات شورای شهر ملایر برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : صبح پنجشنبه ۱۹ مرداد مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان ملایر با حضور عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان ، رئیس اداره ورزش و جوانان ،شهردار ملایر ،اعضای شورای شهر و جمعی از پیشکسوتان این عرصه ورزشی در ساختمان شورای شهر ملایر برگزار شد.

صوفی با اشاره به پتانسیل های بالای فوتبال ملایر اظهار داشت: ملایر جزو شهرستان های پر ظرفیت ما در فوتبال استان همدان است.

وی تصریح کرد : با زحمات رئیس سابق هیئت فوتبال ملایر و حمایت مسئولین و نمایندگان شهرستان شاهد شکوفایی فوتبال شهرستان ملایر بودیم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان اظهار امیدواری کرد و گفت : با مدیریت جدید و کمک مسئولین و پیشکسوتان این عرصه شاهد پیشرفت امور فوتبال در شهرستان ملایر خواهیم بود.

صوفی با اشاره به ظرفیت های خوب ملایر در حوزه های مختلف ورزشی مطرح کرد : در بحث ورزش بانوان ،رده های پایه و فوتبال پیشکسوتان و بزرگسالان امیدواریم با کمک مدیران شهرستان ، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی واصحاب رسانه بتوانیم ظرفیت های فوتبال شهر ملایر و سایر بخش ها را بالا ببریم.

گفتنی است شهرستان ملایر در بیش از 30 رشته ورزشی شامل فوتبال، کشتی، فوتسال، دو و میدانی، ورزش‌های هوایی، ووشو، کاراته، بسکتبال، والیبال و... فعال است و حدود 8 هزار ورزشکار بیمه شده به صورت سازمان یافته در این رشته‌ها فعال هستند.

در پایان جلسه با اهدای لوح از زحمات مهدی یوسفوند تقدیر و حکم حامد چهاردولی رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان ملایر تقدیم آنها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار