فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن 
کد خبر: ۱۱۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 11 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم از تجلیل از خبرنگاران گفت: فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است چون پلیس و خبرنگاران در خط مقدم آگاهی بخشی جامعه اند .  

پلیس و خبرنگاران در خط مقدم آگاهی بخشی جامعه  


سردار حسن مفخمی شهرستانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های استانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران افسران جنگ فرهنگی و جنگ نرم اند که با عزت و اقتدار در تلاشند .
فرمانده انتظامی استان مازندران، با قدردانی از تعامل،  همکاری ها، مساعدت ها و پشتیبانی خبرنگاران از پلیس، تصریح کرد: خبرنگاران همچون نیروهای پلیس افرادی تیزهوش هستند و این لازمه کار آنان است .
سردار مفخمی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری به جهاد تبیین با تاکید بر احصاء تهدیدات فرهنگی و اجتماعی توسط پلیس و خبرنگاران، خاطرنشان کرد:  به دنبال یک واقعه،  پلیس و اصحاب رسانه هر دو به دنبال واقعیت و بیان حق و حقیت اند و در این حوزه خبرنگاران با قلم و نگاه خود می توانند بهترین ها را برای مردم رقم بزنند.
این مقام انتظامی با بیان این که  پلیس به دنبال برقراری امنیت عمومی در جامعه است، افزود:  این مهم زمانی محقق می شود که آرامش روحی، فکری و روانی در جامعه بوجود بیاید و این با قلم و نگاه آگاهی بخش خبرنگاران محقق می شود .
وی با اشاره به جنگ فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن با بیان این که فصل مشترک پلیس و رسانه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی است و  پلیس و خبرنگاران در خط مقدم آگاهی بخشی جامعه اند، اظهار داشت: باید با نگاهی آگاهانه و هوشیارانه تهدیدات این حوزه شناسایی شوند و وظیفه ما تبیین این موضوعات است .
سردار مفخمی با بیان این که  اصحاب رسانه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش کلیدی دارند با تاکید بر تحلیل درست وقایع  توسط رسانه ها و تعامل با پلیس در این زمینه، گفت: خبرنگاران و رسانه ها نقش کلیدی در تنویر افکار عمومی دارند و هرچه قدر  این تعامل بیشتر و ملموس تر باشد ،می توانیم در بیان واقعیتی که مردم به دنبال آن هستند  موفق تر عمل کنیم .   
مفخمی شهرستانی در ادامه با ذکر این نکته که همه ما متعهد به یک سری اخلاق حرفه ای نسبت به مردم هستیم، بیان داشت: ما معتقد به ارزش ها و باورهایی هستیم که در جامعه وجود دارد و خط قرمز ما و همه مردم در طول تاریخ در کنار منافع ملی همین باورها و اعتقادات آنان بوده است .
فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر تحلیل موضوعات در حوزه پیشگیری از جرائم، بیان موضوعات اجتماعی و نقش پلیس در حوزه های امنیتی و پیشگیری از جرایم، گفت: در پیشگیری از جرایم رسانه ها می توانند نقش  اساسی را ایفا کنند .
وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین پلیس و جامعه برشمرد و با بیان این که خبرنگاران همانند نیروهای پلیس شب و روز نمی شناسند و در هرجایی که ضرورت داشته باشد پای کار هستند، اذعان داشت: امنیت و آرامشی که بعد از یک واقعه در جامعه رقم می خورد، ناشی از حضور خبرنگاران و نیروهای پلیس در صحنه است .
سردار مفخمی همچنین با بیان این که خبرنگاران همانند پلیس امین جامعه اند و این امانتداری وظیفه آنان را سنگین تر می کند ، اظهار داشت: دقت نظر حبرنگاران نشان دهنده تیزهوشی، علاقه به کار و ایفای درست نقش آنان است .
درپایان از دہ خبرنگار و خبرگزاری رسانہ محلی بہ صورت ویڑہ تقدیر شدند
بیش از صدرسانہ مطبوعات و خبرگزاری کشوری و استانی ھمکاری دارند حدود 45رسانہ دعوت سرداربودن کہ 10 رسانہ بہ نمایندگی ازسوی سردارمفخمی بہ خاطر بیشترین تعامل و ھمکاری بانیروی انتظامی داشتہ اند کہ بہ نمایندگی گرامیداشت خبرنگار درسکوی تجلیل فرماندہ نیروی انتظامی ازدست سردارلوح سپاس و قدردانی دریافت نمودند
سلمان مھدوی بہ نمایندگی خبرگزاری تابناک ازتجلیل شدگان می باشد 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار