رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: ۳میلیارد و ۱۹۰میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در ۳ ماهه اول سال جاری به مددجویان این شهرستان پرداخت‌ شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 09 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی گفت: ۳میلیارد و ۱۹۰میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در ۳ ماهه اول سال جاری به مددجویان این شهرستان پرداخت‌ شده است.

 

پرداخت بیش از ۳۱میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان قائمشهری در ۳ماهه نخست سال۱۴۰۲  

وی افزود: این تسهیلات برای تامین نیازهای ضروری خانوارهای مددجو از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل در اختیار آنان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیان کرد: به جهت رفع پاره ای از مشکلات مددجویان در بخشهای مسکن، ودیعه مسکن، فرهنگی، درمانی و کارگشایی، ازابتدای سال تاکنون به ۱۹۱خانوار مددجو و نیازمند مراجعه‌کننده به کمیته امداد شهرستان قائمشهر وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

یعقوبی گفت: با طرح قرض ماندگار کمک به نیازمندان همیشگی می‌شود و مشارکت درطرح سپرده قرض ماندگار به جای کمک‌های بلاعوض به نیازمندان موجب می‌شود با پرداخت وام به نيازمندان چرخه نيکی ابدی شده و ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای توسعه و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و همسو با نِيّات خيرخواهانه هموطنان، از خَیِّرین گرامی جهت افتتاح حساب قرض ماندگار دعوت بعمل می‌آورد.

خاطر نشان می‌شود: در شهرستان قائمشهر ۵۴۱۱خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار