نخستین جلسه‌ی شورای سیاستگذاری کنگره‌ی ۳ هزار شهید خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ در دفتر نماینده ی، ولی فقیه استان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 06 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان ضمن ارائه‌ی گزارشی از کنگره‌یدستگاه‌های فرهنگی در برگزاری کنگره ۳ هزار شهید همکاری کنند نخست، ساختار و برنامه‌های آن کنگره را تشریح کرد.
سردار فرجی از حضور روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در محل برگزاری کنگره و از برگزاری یادواره‌های شهرستانی شهدا، قبل از برگزاری کنگره، چاپ ۸۰ جلد کتاب، حضور مسئولان ارشد کشوری و نظامی و فعالیت ۲۰ کمیته در این کنگره از برنامه‌های کنگره اعلام کرد.
استاندار خراسان شمالی گفت: هرچه داریم از شهدا داریم و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا، موجب بهره مندی خودِ ما از برکات شهدا خواهد شد.
محمدرضا حسین نژاد افزود: تشکیلات منظم و منسجم کنگره، باید همه‌ی ظرفیت‌ها را بکار گیرد و با حداقل بار مالی بیشترین بهره وری را از این حرکت عظیم فرهنگی به نفع جامعه ایجاد کند.
استاندار افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید از محل اعتبارات فرهنگی در این امر مشارکت کنند.
نماینده ی، ولی فقیه و امام جمعه بجنورد گفت: وقتی از شهدا سخن می‌گوییم، کلمه‌ی شهدا، خود مبین همه ارزش‌های دینی؛ تقوا، تدین، جهادی بودن، دفاع از مردم و ... است.
حجه الاسلام والمسلمین نوری افزود: یادواره‌ها مجموعه‌ای پایین‌تر از کنگره اند و در یادواره‌ها نام و یاد شهدا زنده می‌شود، خانواده شهدا تکریم می‌شوند و ارزشمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار