مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای اصلاح آسفالت جاده‌های استان با اولویت محور‌های کریدوری و شریانی، در فاز نخست ۱۳۸ کیلومتر از محور‌های استان با اعتبار اولیه ۳۵۵ میلیارد تومان روکش خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 06 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالکریم اخترشناس اظهار داشت: در این عملیات که تا پیش از فصل زمستان ادامه دارد، تلاش می‌کنیم هیچ محور اصلی و کریدوری که از نظر روکش مشکل داشته باشند در استان نداشته باشیم.

وی گفت: مرحله اول این طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در مرحله تجهیز کارگاه و ابلاغ قرارداد پیمانکار است که شامل بزرگراه سیراف در محدوده تنگستان، سه راه گادویی به تل سیاه، حدفاصل میدان تره بار برازجان، حدفاصل روستای کلل به زیارت دشتستان، چغادک- بنه گز و گردنه عامری دیلم است.

اخترشناس افزود: در جنوب استان نیز ترمیم و بهسازی محور جم- سیراف ابلاغ قرارداد شده و به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود اعتبار و میزان روکش محور‌های کریدوری استان افزایش خواهد یافت، گفت: این طرح‌ها نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای، نگهداری شبکه راه‌ها به عنوان سرمایه ملی و ارتقای کیفیت محور‌های شریانی استان خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار