نمایشگاه بازرگانی عمومی از فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 06 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه بازرگانی عمومی ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استانفردا، برپایی نمایشگاه بازرگانی عمومی در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور بانک سپه در نمایشگاه، افتتاح حساب و ارائه خدمات توسط بانک سپه به صورت ویژه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام خواهد شد و مراجعه کنندگان می‌توانند کلیه امورات بانکی خود شامل افتتاح حساب و خدمات بانکی را تنها با در دست داشتن کارت ملی انجام دهند.

این مسئول یادآور شد: تنوع محصولات در این نمایشگاه بسیار است و گروه‌های کالایی متنوع از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی، سوغات و هدایا، لوازم منزل، کالای خواب، فرش و تابلوفرش، مبلمان، لوستر، دکوراسیون، لوازم آشپزخانه، محصولات فرهنگی، صنایع دستی در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

خورگامی اظهار داشت: قابل ذکر است مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و تولیدات خود را همراه با تخفیفات ویژه نمایشگاهی، از ۵ تا ۵۰ درصد بصورت اقساط بلند مدت و تعداد اقساط دلخواه مورد نظر مشتریان، عرضه خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: ۸۲ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، قم، همدان، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
منبع/خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار