شهردار منطقه 6 مشهد مقدس از اجرای 8 مورد رای قلع بنای کمیسیون ماده صد با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نا ایمن دراین منطقه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 02 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، کاظم یزدان مهر بابیان این خبرگفت؛ متاسفانه باتوجه به حجم بالای املاک کوچک مقیاس و قولنامه بیشترین معضل وقوع تخلفات در مناطق حاشیه ای شهر بوده است.

️وی ادامه داد؛ اراضی رها شده موقوفات و زمین های بایر در محلات حاشیه ای این منطقه باعث شده است برخی افراد سودجو با تصرف این املاک به تفکیک و ساخت و ساز غیر مجاز در این املاک مبادرت ورزند.
️یزدان مهر تصریح کرد: به همت اداره نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری منطقه 6 و با شناسایی و پیگیری این تخلفات از مراجع قانونی و قضایی همچون کمیسیون ماده 100 شهرداری ها مانع از بروز این تخلفات شده ایم که طی اخطاریه های مکرر 8 ملک متخلف با دستور مقام محترم قضایی مورد اجرای رای قلع بنا قرار گرفتند.
️شهردار منطقه 6 مشهد مقدس درخصوص بازدارندگی و جلوگیری از بروز این گونه تخلفات یادآور شد؛ با هدف پیشگیری از وقوع خسارات مالی برای شهروندان اقداماتی ازقبیل: چاپ برشور آگاهی سازی، مشاوره، راهنمایی شهروندان و نصب بنرهای اطلاع رسانی در محلات صورت پذیرفته که با این وجود نیاز است نگاه ویژه ای در خصوص فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی در رسانه ملی دیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار