فرماندار شهرستان سیروان:
فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه تیم ۳۲ نفره دندانپزشک و عوامل اجرایی با تمام تجهیزات و امکانات به ‌مدت ۳ روز در شهر لومار به جامعه هدف خدمات رایگان دندانپزشکی تخصصی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 06 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه تیم ۳۲ نفره دندانپزشک و عوامل اجرایی با تمام تجهیزات و امکانات به ‌مدت ۳ روز در شهر لومار به جامعه هدف خدمات رایگان دندانپزشکی تخصصی ارائه می‌کنند.

محمد باقر شریفی افزود: با توجه به نیاز اقشار محروم در حوزه دندانپزشکی و هزینه‌های بالای آن، تلاش شده است خدمات مناسبی در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود که خوشبختانه رضایت نسبی مردم را فراهم نموده است.

وی افزود: تمامی خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان به افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی و دانش آموزان بی بضاعت و غیره ارائه شد.

شریفی با بیان اینکه این گروه روزانه بیش از ۲۰۰ خدمت به نیازمندان این شهرستان ارائه کردند، ادامه داد :این گروه جهادی به مدت سه روز از ۱۱ الی ۱۳ مرداد ماه سال جاری مشغول ارائه خدمات دندانپزشکی در زمینه های کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم، پر کردن و غیره به جامعه هدف بودند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در قالب کاروان دندانپزشکی زنده یاد دکتر مهرداد داوری با همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان به مدت ۳ روز خدمات رسانی نموده از اقدامات خوب آنان تقدیر و تشکر به عمل آورد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار