بخشدار مرکزی قرچک گفت: بیست و دومین مرحله از اردوی جهادی پزشکی، در روستای قشلاق دوم از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 04 August 2023

مجید قیصرپناه روز جمعه در حاشیه بازدید از اجرای اردوی جهادی پزشکی که در روستای قشلاق دوم، مرکز خدمات جامع سلامت محله کرامت (محدث قمی) برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: بیست و دومین مرحله از اردوی جهادی پزشکی، در سه حوزه درمانی، فرهنگی و آموزشی طی دو روز در روستای قشلاق دوم برگزار شد تا بخشی از اهداف اجرای عدالت اجتماعی در جامعه محقق شود.

وی تصریح کرد: در حوزه درمانی، خدماتی از جمله دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص داخلی، ارتوپدی، زنان و زایمان، اطفال، رادیولوژی، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، ارلوژی، مشاوره و روانشانسی ارائه شد.

قیصرپناه اظهار داشت: به منظور سهولت دسترسی بیماران مراجعه کننده به خدمات درمانی، داروهای مورد نیاز و تجویز شده از سوی پزشک، به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار گرفت.

بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز علاوه بر برپایی مهدکودک، فعالیت هایی از جمله قصه گویی، نقاشی و کاردستی و آموزش مفاهیم انجام شد.

قیصرپناه اظهار داشت: با توجه به شروع فصل انتخاب رشته دانش آموزان، در این اردوی جهادی جلسات مشاوره انتخاب رشته برای دانش آموزان برگزار و با استقبال جوانان مواجه شد.

قرچک، شهرستانی تک بخشی است که با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای شورای اسلامی و دهیاری است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار