امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : سفر ریاست جمهوری به ایلام فرصتی برای جبران محرومیت های استان ایلام از بعد اقتصادی و زمینه سازی برای اشتغال تحصیل کرده های بیکار است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 04 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام کریمی تبار  اظهار داشت : این سفر فرصتی برای جبران محرومیت های استان ایلام از بعد اقتصادی و زمینه سازی برای اشتغال تحصیل کرده های بیکار است.

 وی گفت : انتظار می رود که مردم ما استقبال پرشوری از ریاست محترم جمهوری داشته باشند و این استقبال تایید حاکمیت و تامین کننده امنیت و مشت محکمی بر دهن یاوه گویان ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

امام جمعه ایلام با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و درود به شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، افزود : خبرنگاران قشری هستند که مهندسی افکار جامعه را برعهده دارند و تاثیر فوق العاده ای در امیدی بخش به جامعه دارند، 

وی ادامه داد :  در جامعه ما خبرنگاران تلاش زیادی می کنند اما لازم است که کمتر سیاه نمایی شود، اگر چنانچه سرمایه گذاری می خواهد در استان سرمایه گذاری کند، باید ظرفیت ها و توانمندی ها و موقعیت های خوب استان ارائه شود، با سیاه نمایی سودی نخواهیم برد و باید راهکارها بیان شود و نیمه پر و نیمه خالی لیوان، با هم منعکس شود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد :  ضد انقلاب و دشمنان با رسانه های گوناگونی که در اختیار دارند حماقت کردند و با تبلیغات گسترده فراخوان دادند که مردم در این عزاداری ها شرکت نکنند، لباس سیاه نپوشند، وقتی دیدند مردم اقامه عزا کردند از عناصر وابسته به خود دعوت کردند که با تن عریان و با بی حجابی در مجلس امام حسین(ع) حضور پیدا کنند اما این حنای آنان رنگی نداشت.

وی گفت :  دستگاه قضایی ما با تمام توان باید ورود کند و جلوی این ناهنجاری ها را بگیرد، لایحه حجاب که هم اکنون مطرح است، باید متناسب با شرایط جامعه باشد، وضع قوانین باید متناسب با شرایط روز باشد، اینکه لایحه ای مطرح شود و مبتنی بر جریمه نقدی باشد، تناسب خوبی با شرایط امروز ما ندارد و باید مشوقی برای حمایت از ضابطین قضایی و حمایت از آنان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار  مطرح کرد : نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، سیاسی و پاکدست و معتقد به جمهوری اسلامی برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند و با سلایق مختلف سیاسی در این انتخابات حضور پیدا کنند که نامزدهای انتخاباتی، نقش مهمی در حضور با شور شوق مردم در پای صندوق های رای دارند.

وی ادامه داد : در انتخابات ریاست جمهوری ۶۳ درصد مردم استان ایلام مشارکت داشته اند و سومین استان کشور بوده است، مردمی مهمانواز که افتخار مهمانوازی زوار اربعین حسنی را دارند و انتظار می رود که مردم ما استقبال پرشوری از ریاست محترم جمهوری داشته باشند و این استقبال تایید حاکمیت و تامین کننده امنیت و مشت محکمی بر دهن یاوه گویان ضد انقلاب و استکبار جهانی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار