استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بر اساس شرایط بومی و متناسب با سند آمایش سرزمینی استان ها تدوین شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 03 August 2023

به گزارش تابناک ایلام، حسن بهرام‌نیا در نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: رویکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رابطه با سیاستگذاری و ارتباطات فی ما بین مسئولان و جامعه مخاطب در راستای اجرایی شدن این سیاست‌ها در دانشگاه آزاد قابل تقدیر است.

وی دانشگاه‌ها را یکی از مراکز تمدن‌ساز عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نیز از جمله این مراکز تمدن ساز نوین جامعه اسلامی است و امروز این دانشگاه در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

استاندار ایلام ۲ نقش کلیدی دانشگاه‌ها را علم و تربیت عنوان کرد و یادآور شد: با عمل به این نقش ها می توانیم بگوییم دانشگاه‌ها به رسالت اصلی خود عمل کرده اند.

بهرام نیا با تأکید بر تلفیق توأمان علم و تربیت در دانشگاه‌ها اضافه کرد: تدوین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بومی و متناسب با شرایط خاص آن استان و سند آمایش سرزمینی انجام شود، بطور نمونه باید بررسی شود که نیاز استان ایلام در چه رشته هایی است.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی میان دانشگاه و صنعت و سند آمایش سرزمینی گفت: سیاست راهبردی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام باید بر این اساس تدوین شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار