نشریه علمی پژوهشی سلامت مدرسه «International Journal of School Health» با نام اختصاری «IJSH» متعلق به مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پایگاه «Scopus» بزرگترین پایگاه استنادی جهان، نمایه (Index) شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 01 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: نشریه بین ‌المللی «سلامت مدرسه»، چهاردهمین نشریه از مجموعه نشریات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در پایگاه «SCOPUS» نمایه می شود.
دکتر محمد هاشم هاشم پور توضیح داد: «IJSH» که همه زمینه‌ های موضوعی مرتبط با سلامت کودکان و دانش آموزان از جمله روان شناسی، تغذیه و جنبه های فیزیکی و محیطی را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه نشریه به نشانی https://intjsh.sums.ac.ir/ فراهم است.

او افزود: این موفقیت با پیگیری های پیوسته‏، انجام ارزیابی‏ های فنی، و ارسال درخواست به پایگاه SCOPUS از سوی دفتر گروه نشریات و کتب و همکاری دست اندرکاران این نشریه در مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت به دست آمده است که امید است سبب ارتقای کیفی روزافزون نشریه و افزایش اعتبار علمی دانشگاه در سطح بین‏ المللی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار