استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه این استان بزودی میزبان رئیس جمهور خواهد بود و مقدمات سفر انجام شده است؛ گفت: پیگیری مستمر مدیران لازمه تحقق مصوبات سفر رییس جمهور است.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در ایلام که بزودی انجام خواهد شد، باعث خیر و برکت در حوزه های مختلف استان می شود.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر رئیس جمهور به استان ایلام، افزود: کمیته های مختلفی در این ارتباط تشکیل شده است.

استاندار ایلام عنوان کرد: این سفر متفاوت از سایر سفرها خواهد بود و از خرد و نظرات جمعی کارشناسان استفاده شده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه از نظرات همه فرمانداران و ائمه جمعه نیز بهره گیری شده است، افزود: اولویت در این سفر با پروژه هایی است که با زندگی مردم و نشاط اجتماعی در ارتباط هستند.

وی افزود: تمامی نیازهای استان ایلام احصا و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: جمع بندی در حوزه های مختلف گردشگری، منابع طبیعی، صنایع دستی و ... برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم ایلام صورت گرفته و قرار است این طرح ها در تهران نیز توسط مسئولان ملی بررسی شود.

بهرام نیا تصریح کرد: مدیران استان ایلام از طرح های حوزه خود برای سفر ریاست جمهوری در وزارتخانه ها دفاع و آنان را توجیه کنند.

وی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور فرصت بی نظیری برای توسعه استان ایلام است، افزود: مدیران از همه توان و ظرفیت ها برای تامین اعتبار طرح های سفر رئیس جمهور استفاده کنند.

بهرام نیا عنوان کرد: طرح های پیشران توسعه اولویت اول سفر رئیس جمهور به استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران اطلاعات پروژه‌های استان را بطور دقیق برای سفر داشته باشند، افزود: وزیران معین به شهرستان های استان ایلام سفر خواهند کرد.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت بزرگ اربعین در ایلام، اضافه کرد: پروژه هایی که در برگزاری اربعین تاثیر گذار هستند با نگاه ویژه دیده شوند.

بهرام نیا گفت: مسئله آب شرب، سدسازی، اشتغال، تولید، مهار آب های مرزی، بهداشت و درمان، مسائل فرهنگی و اجتماعی در این سفر مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار ایلام: پیگیری مستمر مدیران لازمه تحقق مصوبات سفر رییس جمهور است

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایلام، اظهار داشت: توجه به زیرساخت های گردشگری در استان بسیار مهم است و تاکنون نیز کارهای بزرگی صورت گرفته است.

استاندار ایلام یادآور شد: استان ایلام یک پدیده نوظهور در گردشگری کشور است، ولی نیاز داریم همه برای معرفی ظرفیت های موجود پای کار باشند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان طی چند سال اخیر، بیان کرد: دستاوردهای دولت برای امیدآفرینی در جامعه اطلاع رسانی شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار