معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای دور دوم سفر رییس‌جمهور به ایلام، گفت: نیازمندی‌های این دور از سفر احصا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی  در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: رئیس جمهور بزودی در دور دوم سفرهای استانی به ایلام سفر خواهند کرد.

وی با اشاره به مقدمات سفر رئیس جمهور به استان افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان و مدیران برای این سفر آمادگی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: تمامی نیازهای استان ایلام برای دور سفر رئیس جمهور به استان احصا شده است.

حسنی با اشاره به اینکه فرمانداران مقدمات سفر وزیران را نیز فراهم کنند، افزود: مدیران بعد از سفر رئیس جمهور به استان باید در وزارتخانه پیگیر مصوبات و اعتبارات سفر رئیس جمهور باشند.

وی یادآور شد: سه کمیته در استان ایلام برای سفر رئیس جمهور در بخش عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده است.

 

تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ اولویت نخست دور دوم سفر رییس جمهور

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان، گفت: مدیران پیگیر اعتبارات سفر رئیس جمهور در وزارتخانه های خود باشند.

سعید هژبری افزود: مدیران اشراف کامل به پروژه های خود داشته باشند تا اطلاعات استان به صورت مستند در اختیار وزارتخانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اولویت‌های سفر رئیس جمهور، افزود: بیشترین تمرکز استان ایلام بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: اجرای هر طرحی در استان ایلام منوط به اجرای مطالعه کارشناسی و اخذ ماده ۲۳ است.

هژبری با اشاره به اینکه توجیه فنی و اقتصادی برای طرح های جدید و اخذ ماده ۲۳ بسیار مهم است، افزود: باید روی مسئله مهار آب‌های مرزی در استان ایلام توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای طرح های حوزه نشاط اجتماعی در استان ایلام نیز باید توجه ویژه ای از سوی مسئولان ذیربط صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: اولویت اول در تصویب طرح های سفر رئیس جمهور، پیشران توسعه اقتصادی و نقش پروژه در زندگی مردم است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود پروژه های مهمی در استان تصویب شود، افزود: پروژه های اربعین در ایلام بسیار مهم هستند که مورد توجه دولت است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار