حکم اعدام یک متهم که به عنوان راننده اقدام به آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت مقرون به آزار از مسافران خانم می کرد، در تیرماه سال جاری اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 30 July 2023

به گزارش تابناک قم، رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید بر مبارزه و مقابله قاطع دستگاه قضایی با مجرمان خطرناک، سارقان مسلح و متجاوزان اظهار داشت: حکم اعدام یک متهم که به عنوان راننده اقدام به آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت مقرون به آزار از مسافران خانم می کرد، در تیرماه سال جاری اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، ضرب و جرح عمدی، تسبیب در جنایت، آدم ربانی با وسیله نقلیه توام با آزار و اذیت، سرقت مسلحانه و مقرون به آزار و شروع به قتل و تهدید با چاقو سه مسافر خانم و تجاوز به عنف و اکراه یکی از آنها را از جرائم این محکوم علیه عنوان کرد و تصریح کرد: اجرای حکم اعدام این سارق متجاوز پس از گذراندن مراحل تحقیق و صدور آراء بدوی و فرجام خواهی و مخالفت کمیسیون عفو و بخشودگی با درخواست عفو وی اجرا شد.

این مقام قضایی در تشریح این جنایت سریالی گفت: متهم مسافر خانمی را به صورت دربست به سمت منطقه جمکران سوار خودروی خود کرده و در ادامه، مسیر خود را به بهانه ای تغییر داده و در جاده خاکی با قفل نمودن درب خودرو و تهدید با چاقو اقدام به سرقت اموال شاکیه اعم از طلا و پول نقد می کند. این سارق مسلح به چاقو بدون توجه به مقاومت، التماس و شیون های قربانی خود با آزار و اکراه او را مورد تجاوز قرار داده و پس از ضرب و جرح شاکیه و تهدید به مرگ و اقدام ناموفق به قتل، وی را در بیابان های اطراف قم رها می سازد و زن قربانی پس از رهایی از چنگال این فرد و حمله سگ های ولگرد بیابان، خود را به جاده می رساند و با کمک افراد منطقه به مأموران گزارش می دهد.

رئیس کل دادگستری قم گفت: پس از شکایت این خانم و شناسایی متهم مشخص می گردد این فرد با همین روش اقدام به آدم ربایی و تهدید با چاقو و سرقت مقرون به آزار اموال دو خانم مسافر دیگر که یکی از آنها همراه دو کودک سوار این خودرو شده بود نموده است و پس از سرقت اموالشان، آنها را در مسیر پیاده می‌کند. حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تاکید بر آثار بازدارنده و پیشگیرانه اجرای حدود الهی افزود: برخورد قاطع و مجازات سخت در انتظار متجاوزان حریم فردی و متعدیان امنیت و آرامش جامعه خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار