معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه مدیران باید اجرای طرح‌های پیشران و تکمیل‌کننده زنجیره ارزش را در اولویت قرار دهند، گفت: مسوولان اجرایی با شناسایی اولویت‌ها برای تصویب و جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهور اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 21 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی در نشست بررسی و احصا طرح‌های مدیران اقتصادی استان برای دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان بر شناسایی طرح‌های قابل افتتاح و یا کلنگ‌زنی در شان رئیس دولت تاکید کرد.

وی افزود: طرح‌های مهم استان باید مورد بررسی بیشتر و غربالگری قرار گیرند تا طرح‌های مهم، استخراج و در اولویت افتتاح قرار گیرند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه اولویت‌بندی طرح‌ها و تسریع در انجام امور یک ضرورت است، خواستار شناسایی طرح‌های پیشران، شناسایی طرح‌های تکمیلی زنجیره ارزش راهبردی محصولات و صادرات محور و ارزآور شد که می توانند زمینه ساز توسعه همه‌جانبه استان باشند.

عباسی همچنین از مدیران حوزه اقتصادی خواست با شناسایی نقاط ضعف و قوت، احصا مشکلات و ارائه پیشنهادات علمی و مستدل برای جذب و تصویب اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به توسعه استان کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برکت حضور رئیس دولت سیزدهم در استان و استفاده حداکثری از فرصت پیش‌رو برای توسعه و احیا طرح‌های راکد و غیرفعال استان، بیان کرد: مدیران اقتصادی در حوزه تخصصی خود نسبت به شناسایی طرح‌هایی که قابلیت احیا دارند و رفع مشکلات و جذب اعتبارشان خارج از توان استان است، اقدام کنند تا بتوان در حضور رئیس جمهور و اختیاراتی که وجود دارد، مشکلات طرح‌ها را در سطح ملی حل کرد.

وی در پایان خواستار تسریع در کار ، شناسایی طرح‌ها و جمع‌بندی پیشنهادات و ارائه نظرات به منظور همکاری و همفکری در برنامه ریزی‌های سفر شد. ‌ ‌/ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار