پیام فرماندار به مردم بویراحمد
در استقبال از رئیس جمهور محترم ایران اسلامی حضرت آیت الله رئیسی و دولت مردمی ایران قوی، در شهر یاسوج، بار دیگر سنگ تمام گذاشتید و با شور و اشتیاقی وصف نشدنی، مسئولیت را بر مسئولان سنگین‌تر و جدی نمودید
کد خبر: ۱۱۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸ 20 July 2023

شاید به جرات بتوان گفت یکی از خاص‌ترین برنامه‌های سفر ، حضور آیت الله رئیسی میان مردم یاسوج و بهمئی بود که استقبال بی نظیری انجام گرفت. بر خلاف آنچه که عده‌ای عنوان می‌کردند مردم به دلیل وجود مشکلات و تبلیغات منفی بر علیه نظام و دولت، چندان استقبال پر شوری نخواهند داشت ، دقیقا ماجرا بر عکس شد و استقبال بی نظیری صورت گرفت.
آیت الله رئیسی هم در مسیر و هم در محل سخنرانی شاهد حضور گسترده مردمی بود که ساعت‌ها منتظر ورود وی به ورزشگاه تختی یاسوج بودند.
فرماندار بویراحمد در واکنش به این استقبال پرشور مردمی ، پیامی خطاب به مردم بویراحمد منتشر کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در متن پیام تشکر شهرام مهدوی مطلق آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لَئِنْ شَکرْتُمْ لَاَزیدَنَّکمْ
بی تردید آنچه تاریخ از بویراحمد به یاد دارد و ثبت کرده است و آنچه زاگرس سربلند و قله استوار دنا در کنار بویراحمد شاهد بوده است و انچه حماسه نویسان و حماسه سازان از این ایل شقایق و شهادت به تصویر کشیده اند، همه اش حضور باشور و شعور در بزنگاه‌های تاریخی است.
اکنون که هنگامه‌ی سفر هیئت محترم دولت به استان و در آستانه ماه سراسر حماسه محرم، علی رغم برخی تنگنا‌ها و مشکلات، در استقبال از رئیس جمهور محترم ایران اسلامی حضرت آیت الله رئیسی و دولت مردمی ایران قوی، در شهر یاسوج، بار دیگر سنگ تمام گذاشتید و با شور و اشتیاقی وصف نشدنی، مسئولیت را بر مسئولان سنگین‌تر و جدی نمودید ، بر خود فرض می‌دانیم به پاس این حضور و در برابر آن همه عزت و غیرت شما مردم عظیم و عزیز، سر تعظیم فرود آوریم و صمیمانه تشکر کنیم.
بدون شک چنین حضوری با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل بیان نیست و این پیوند عمیق مردمی تنها در پرتو عشق و علاقه ذاتی به نظام توحیدی و ولایت قابل بیان هست که از تک تک شما مردم عزیز، التماس دعا داریم تا در خدمت بی منت توفیق الهی همیار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار