تابناک هرمزگان_ معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت:تنها راه اصلاح میدان های بزرگراه خلیج فارس احداث تقاطع غیر همسطح است.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 19 July 2023

تنها راه اصلاح میدان های بزرگراه خلیج فارس احداث تقاطع غیر همسطح است

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم؛ سیدمحمد قدسی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: موضوع اصلاح میدان های محور بزرگراه قشم-درگهان به استناد آمارهای کشته و مجروح شدن همشهریان و گردشگران بارها در نشست های شورای ترافیک شهرستان مطرح شده است.

وی در این باره افزود: لذا وجود این میدان ها فکر شده است و بخاطر اینکه می بایست سرعت خودروها در حریم های شهر نسبت به آزادراه تغییر کند این میدان ها در گذشته طراحی شده است.

سیدمحمد قدسی ادامه داد: بدلیل نکات فنی پلیس و مشاور طرح با برداشتن این میدان ها مخالف است و تنها راه ما این است که در این نقاط تقاطع غیر همسطح ایجاد شود.تنها راه اصلاح میدان های بزرگراه خلیج فارس احداث تقاطع غیر همسطح است

وی خاطرنشان کرد: علی رغم نصب سرعت گیرها، چراغ های خطر و دیگر علائم ایمنی در میدان هلر متأسفانه در کمتر از یک ماه کلیه علائم نصب شده به سرقت رفته است و با وجود اینکه مجددا علائم نصب کردیم باز هم علائم را به سرقت برده اند. 

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد در پایان گفت: تا زمان احداث تقاطع غیرهمسطح در این محور تنها راه چاره ما ایجاد علائم ایمنی است. انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار