مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خانه یاری‌گران زندگی آموزش و پرورش با هدف ظرفیت سازی برای گسترش خدمات آموزشی و پیشگیری از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 18 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سلمان محمدی ظهر امروز در جلسه افتتاحیه خانه یاری‌گران زندگی اظهار کرد: ۲ دیدگاه نسبت به پیشگیری آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که شامل دیدگاه سخت افزارانه و دیدگاه نرم افزارانه است.

وی افزود: دیدگاه سخت افزارانه به این معنی که با جرم برخورد شود و دیدگاه نرم افزارانه به این معنی که به ریشه و عمق آن جرم توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: ما با این نگاه که دستگاه آموزش و پرورش کار فرهنگی انجام دهد آسیب‌های اجتماعی را می‌بینیم.

محمدی بیان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته مقابله و کمیته فرهنگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط محیا شود استعداد‌های بالقوه فراوانی در میان دانش‌آموزان وجود دارد که می‌توانند برای کشور تاثیرگذار باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اذعان کرد: با توجه به اینکه کار فرهنگی و کار پیشگیرانه می‌تواند اثر بخش باشد مدرسه‌ای را به مکانی تحت عنوان خانه یاریگران اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: از تمام مسئولین خواهشمندم که این مکان را پاتوقی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در نظر بگیرند و انتظار میرود برای انجام کار‌های فرهنگی، فعالانه حضور پیدا کنند.

محمدی تاکید کرد: از مقامات مسئول این انتظار را دارم که پای کار بیایند و برای انجام این کار نیروی انسانی لازم از همه دستگا‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، اداره بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای تحت اختیار قرار داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار