به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی
در این هفته اداره بهزیستی شهرستان لنگرود طرح های قابل افتتاح متعددی اعم از مسکن، اشتغالزایی ، اولین مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان شرق گیلان در راستای خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی در دست بهره برداری دارد
کد خبر: ۱۱۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 15 July 2023

به گزارش تابناک گیلان خانم طاهری ریس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود به تشریح برنامه های هفته بهزستی اشاره کردو افزودبه مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با شعار برای مردم برای به زیستن در این هفته اداره بهزیستی شهرستان لنگرود طرح های قابل افتتاح متعددی اعم از مسکن، اشتغالزایی ، اولین مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان شرق گیلان در راستای خدمتگزاری به جامعه هدف بهزیستی در دست بهره برداری دارد

شایان ذکر است شهرستان لنگرود در حال حاضر تعداد ۸۱ واحد مسکن مددجویی در دست احداث دارد که کلید تعداد ۱۰ واحد مسکونی با حضور آقای دکتر جلالی فرماندار محترم شهرستان در هفته بهزیستی تحویل مددجویان خواهد شد.
شایان ذکر است مبلغ اختصاص یافته به هریک از منازل مسکونی به مبلغ یک میلیارد ریال بصورت بلاعوض میباشد.

همچنین بهزیستی شهرستان لنگرود از سال‌گذشته تا کنون مبلغ حدودا ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ برای تعداد ۲۱۶ نفر از توانخواهان و مددجویان و بهبودیافته ها واجد شرایط جهت ایجاد اشتغال از طریق بانک های عامل پرداخت نمود. که چند طرح اشتغالزایی نیز در همین هفته افتتاح میگردد.
همچنین اولین مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن شرق گیلان با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر و با ایجاد اشتغال ۲۰ نفر با همکاری بخش خصوصی در همین هفته افتتاح میگردد.
بهزیستی شهرستان لنگرود در حال حاضر تعداد ۶ هزار خانواده از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار رو تحت پوشش دارد و مهمترین اتفاق در دولت سینزدهم حمایت از کلیه خانواده ها با شرایط خاص و به روز بودن که در حال حاضر هیچ خانواده ای پشت نوبت در بهزیستی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار