مدیر راهداری بخش سلفچگان گفت: حذف گارد ریل و ایجاد شانه خاکی برای کاهش خسارت رانندگی در ۴۰ کیلومتر از بزرگراه قم – سلفچگان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 12 July 2023

به گزارش تابناک قم، محمد قنبری با اشاره به اینکه در این مسیر بزرگراهی با ساخت شانه خاکی و ایجاد شیب شیروانی سعی شده است تا خسارت ناشی از واژگونی کاهش پیدا کند گفت: با اجرای این طرح شدت خسارت تصادفات بین ۷۰ تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و در افزایش ایمنی این محور پر تردد بسیار موثر است.

مدیر راهداری بخش سلفچگان افزود: ایجاد موانع خاکی در جلوی تابلو‌ها و تیر‌های برق روشنایی، انجام خط کشی و ایجاد ۷۰۰ تابلوی اشکار ساز از دیگر اقداماتی است که برای ارتقا کیفیت رانندگی در این محور صورت گرفته است.

مدیر راهداری بخش سلفچگان همچنین از شناسایی و اصلاح ۱۲ نقطه حادثه خیز در بزرگراه قم – سلفچگان خبر داد و افزود: این اصلاح‌ها شامل اصلاح در مسیر در محدوده روستای سنبل آباد، تپه سلام، کیلومتر ۹ قم - سلفچگان، امامزاده جعفر، محدوده روستاه دیزی جان، گردنه فشار شکن، محور قدیم نیزار و اصلاح قوس‌های جاده، و ورودی محدوده روستای خدیجه خاتون است.

 قنبری در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش روستایی هم گفت: در ۱۲ روستا تعویض روکش آسفالت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی انجام شده و رفع نواقص محور‌های روستایی راهجرد به سلفچگان نیز با اعتبار ۳۲ میلیاراد تومانی انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار