دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان:
دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به اینکه یزد و گیومری ارمنستان هر دو فرودگاه بین الملی دارند، گفت: فرودگاه‌های بین المللی یزد و گیومری ظرفیت بزرگی برای افزایش تعاملات دو شهر است.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 10 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آرام شابویان عصر امروز در نشست مشترک هیئت اعزامی یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان با اعضای اتاق بازرگانی استان یزد با اشاره به اینکه شهردار گیومری به دلیل مشغله زیاد نتوانست به یزد سفر کند، گفت: بابت محبتی که در یزد به کشور ارمنستان انجام شد تشکر می کنم و بهترین ها را برای طرفین آرزو دارم.
وی خاطرنشان کرد: در طول سه سال خواهرخواندگی که با یزد داشتیم، به واسطه شیوع بیماری کرونا مقداری از ارتباطات کم شد اما الان مشکلات برطرف شده و آماده همکاری و یاری یکدیگر هستیم.
دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان ادامه داد: با توجه به اینکه هر دو شهر دارای فرودگاه‌های بین المللی هستند ما آمادگی داریم که مراودات اقتصادی، فرهنگی و صنعتی یا هر زمینه دیگری را با یزد افزایش دهیم.
شابویان با دعوت از تجار یزدی برای حضور در شهر گیومری، گفت: قطعا این دو شهر می‌توانند ارتباط و تعامل بسیار سازنده و خوبی با یکدیگر داشته باشند و بهترین نتایج برای هر دو شهر رقم بخورد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای گسترش دادن فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها لیست و کاتالوگی از تولیدکنندگانی که در یزد فعالیت دارند در اختیار هیئت ارمنی قرار گیرد تا بررسی های لازم را انجام دهند و زمینه ایجاد تعامل در این حوزه را فراهم کنند.
دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع ارتباط همکاری و تعامل این دو شهر است، می‌توانیم در بحث نمایشگاه و تبادل‌های اقتصادی از این طرح بهترین استفاده ار انجام دهیم.
شابویان با بیان اینکه این هیئت نخستین هیئت از گیومری است که به شهر یزد سفر کرده‌اند گفت: آمادگی بالایی در افزایش تعاملات هستیم و قطعا این سفرها ادامه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار