رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ظرفیت‌های خواهرخواندگی شهرهای یزد برای کل کشور گفت: شهرداری یزد و یاسبرین تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 10 July 2023

بی‌بی فاطمه حقیرالسادات عصر امروز در نشست مشترک هیئت اعزامی یاسبرین مجارستان و گیومری ارمنستان با اعضای اتاق بازرگانی استان یزد با بیان اینکه از ۱۰ سال قبل قرارداد خواهرخواندگی یزد و یاسبرین تمدید شد، اظهار داشت: در چند سال اخیر درخت اصلی تفاهم نامه خواهرخواندگی اصلاح شد و فردا این موضوع در شورای اسلامی شهر یزد امضا می‌شود.
رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: امشب پیشنویس اولیه تفاهم‌نامه یاسبرین را به شهردار یاسبرین و شهردار یزد تحویل می‌دهیم و فردا تصمیم گیری نهایی برای این موضوع را انجام می‌دهیم.
حقیرالسادات با تاکید بر اینکه حضور هیئت‌های گیومری ارمنستان و یاسبرین مجارستان در یزد که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد انجام شده مقدمه‌ای بر تعاملات بیشتر یزد با این شهرهاست، گفت: در سفرهای بعدی تفاهم به زبان مجاری هم در مجارستان امضا خواهد شد.
وی به ظرفیت‌های استان یزد اشاره کرد و گفت: قطعا تعامل یزد با شهرهای خواهرخوانده نتنها برای شهر یزد بلکه برای تمام استان و کشور می‌تواند موثر باشد و نتایج بسیار ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف به وجود خواهد آورد.
رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: در سفری که از دیروز هیئت‌های این دو شهر به یزد داشتند، ظرفیت‌های گسترده یزد معرفی شد و هر دو شهر آمادگی خود برای افزایش تعاملات را اعلام کردند.
حقیرالسادات گفت: همچنین قرار شد که این تعاملات ادامه داشته باشد تا بتوانیم زمینه اجرایی شدن تمامی برنامه‌هایی که در حوزه خواهرخوانده با این شهرها می‌توانیم داشته باشیم را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار