رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد:
رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد، گفت: تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 10 July 2023

بی بی فاطمه حقیرالسادات با اشاره به اینکه یزد در حوزه علم و فناوری و صنایع دانش بنیان ظرفیت بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: در دیدارهایی که به صورت رسمی و در سطح ارشد دیپلماتیک دو کشور ایران و مجارستان صورت گرفته مباحثی به عنوان ظرفیت‌های همکاری فی‌مابین مطرح شده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از انعقاد قرارداد خواهرخواندگی میان یزد و یاسبرین مجارستان، روابط علمی و همکاری‌های بین دو شهر و کشور افزایش بسیار خوبی داشته و در حوزه‌های مختلف از جمله علمی همکاری‌هایی صورت گرفته است.
رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد از اعزام هیئت‌هایی از یزد به یاسبرین و بالعکس در طول سال‌های گذشته خبر داد و گفت: در این سفرها، بازدیدهایی از بخش‌های مختلف یاسبرین و مجارستان از جمله مناطق علمی انجام گرفته است.
حقیرالسادات با بیان اینکه فرصت‌های زیادی در حوزه‌های همکاری دو طرف به صورت ویژه وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی دو شهر برای بهبود این تعاملات و همکاری‌ها بهره گیری نماییم.
وی با تاکید بر اینکه توسعه روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشبرد امور یزد و ایران را به دنبال دارد، گفت: هر یک از شهرهای خواهرخوانده یزد دارای ظرفیت‌هایی هستند و در صورتی که توافق‌های خواهرخواندگی به درستی اجرایی شود، می‌توان از این ظرفیت‌ها بهر‌ه‌گیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار